Pristatymas/Grąžinimas

PREKIŲ PRISTATYMAS:

Prekių pristatymo laikas. Visi užsakymai, pateikti bei apmokėti darbo dienomis iki 14 valandos,
suruošiami ir pristatomi Lietuvoje per 2-4 darbo dienas. D4l COVID-19 siuntos gali vėluoti.

Prekių pristatymo būdas.

Prekės Lietuvoje pristatomos į LP Express bei Omniva paštomatus.
Prekių pristatymo kaina. Pirkinio krepšeliui, kurio suma iki 100 EUR – taikomas 3,00 EUR pristatymo
mokestis. Pirkinius, kurių krepšelio suma 100 EUR ir daugiau, Lietuvoje pristatysime nemokamai.

Kai siuntinys bus išsiųstas, mes pranešime jums siuntos informaciją, kad galėtumėte ją stebėti bet kuriuo metu . Dėl COVID-19 situacijos siutos gali keliauti ilgiau nei įprastai. Jei siunta užtruko- praneškite mums info@thewall.lt

Thewall nėra atsakingi už siutinių sugadinimą persiuntimo metu dėl Lietuvos pašto ar kitų kurjerių kaltės.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS/ KEITIMAS

Norėdami grąžinti ar pakeiti produktą visų pirma informuokita mus info@thewall.lt

grąžinti produktą(-us)galite per 14 dienų nuo pristatymo datos.

Gražinami produktai turi būti nauji, su visomis originaliomis etiketėmis, nedėvėti.

Svarbu:
– grąžinamos prekės turi būti identiškos būklės kaip jas gavote – nenuimtomis etiketėmis,
nesuteptos (be dezodoranto, makiažo, prakaito ar kt. dėmių), neskalbtos bei nedėvėtos,
originalioje pakuotėje.
– Jeigu prekės pirkimo metu kartu su parduodama preke buvo komplektuojamas nemokamas
priedas (aksesuaras, kita prekė ar pan.) – pastarasis taip pat turi būti grąžinamas kartu su
grąžinama preke.
– už sėkmingai pristatytą siuntą atsakingas siuntėjas
– klientas prekes gražina savo sąskaita.
– Prekės grąžinamos į vieną iš šių paštomatų: LP EXPRESS , Baltų pr. 195 (Norfa XL),
Kaunas arba Omniva paštomatas Baltų pr. 195 ( Norfa XL)